1. Do you think you're hot?
yessa.. bila ari panas, tekak pon kering.. haha.. hot ka? aku "hot" bila rumah aku bersepah, cik husna hanna berjemaah menuang vitagen, lalu menyapu air tumpahan itu ala-ala bermain air di tepi persisiran pantai.. sbb aku 'hot'? sbb aku le yg kena lap air tu, salin bj suar bebudak comey ni.. mmg lekit satu rumah le.. adakah aku menjawab soklan dan adakah "hot" ini yg dimaksudkan.. hahaha.. sukati aku le, jwpn aku kan..
2. Upload your fav picture :
yessa.. bila ari panas, tekak pon kering.. haha.. hot ka? aku "hot" bila rumah aku bersepah, cik husna hanna berjemaah menuang vitagen, lalu menyapu air tumpahan itu ala-ala bermain air di tepi persisiran pantai.. sbb aku 'hot'? sbb aku le yg kena lap air tu, salin bj suar bebudak comey ni.. mmg lekit satu rumah le.. adakah aku menjawab soklan dan adakah "hot" ini yg dimaksudkan.. hahaha.. sukati aku le, jwpn aku kan..
2. Upload your fav picture :
3. Why do you like that picture? gamba ni menjadi fav sbb aku nampak kurus dari pandangan belakang.. haha.. so, i 'loveee' this pic so very much.. dan abaikan xtvt mengacau opismate di kala tidak ada kerja.. :P
4. When was the last time you ate pizza?
bulan 8 aritu, belanja opismate sbb aku dpt bonus, diaorang tak dpt.. hahaha.. gelakkan d/org.. gelakkan.. tp sejak dua menjak ni mmg aku kureng selera la ngan pizza..
5. The last song you listen to?
izinkan kupergi.. lagu si kaer azami.. reason? sbb lagu ni baru aku tgk kat tv dan en own kata dia ada kat pc dia.. so, aku baru le dpt dgr dlm pc aku bila en own email kat aku.. ada paham chronology dia? tak paham.. sudahh..!
6. What are you doing right now besides this?
borak ngan "adinda" aida yg baru sampai.. aku arini awal daaa..
7. What name you prefer besides yours?
"yang".. tu panggilan en own pd akak.. hahahaa.. i like!
People to tag :
1- wan
2- ogy
3- toyan
4- ma
5- kak nen
8. Who is number one?
dia dah lama giler tak update blog.. baik xyah ada blog da..
9. Number three is having relationship with?
alamak.. dia kata dia single & available... so how? korang tanyalah dia sendiri.. :D
10. Say something about number five?
my beloved sista, my daughters' fav aunty, my ex-roomate, my current neighbby.. and she doesnt have blog.. hahaha.. sukati aku la aku nak tag sapa² pon..
11. How about number four?
my junior.. budak yg plg takut ngan cacing.. masa dulu main tenis dpn umah dia akan menjerit² time nak amik bola tenis kalo kat area tanah & rumput.. reason? kan posibility cacing ada kat area tu adalah 1 (100%).. haha
12. Who is number two?
member se-chermai, se-faculty, se-class, se-tutorial, se-roti se-canai..
4. When was the last time you ate pizza?
bulan 8 aritu, belanja opismate sbb aku dpt bonus, diaorang tak dpt.. hahaha.. gelakkan d/org.. gelakkan.. tp sejak dua menjak ni mmg aku kureng selera la ngan pizza..
5. The last song you listen to?
izinkan kupergi.. lagu si kaer azami.. reason? sbb lagu ni baru aku tgk kat tv dan en own kata dia ada kat pc dia.. so, aku baru le dpt dgr dlm pc aku bila en own email kat aku.. ada paham chronology dia? tak paham.. sudahh..!
6. What are you doing right now besides this?
borak ngan "adinda" aida yg baru sampai.. aku arini awal daaa..
7. What name you prefer besides yours?
"yang".. tu panggilan en own pd akak.. hahahaa.. i like!
People to tag :
1- wan
2- ogy
3- toyan
4- ma
5- kak nen
8. Who is number one?
dia dah lama giler tak update blog.. baik xyah ada blog da..
9. Number three is having relationship with?
alamak.. dia kata dia single & available... so how? korang tanyalah dia sendiri.. :D
10. Say something about number five?
my beloved sista, my daughters' fav aunty, my ex-roomate, my current neighbby.. and she doesnt have blog.. hahaha.. sukati aku la aku nak tag sapa² pon..
11. How about number four?
my junior.. budak yg plg takut ngan cacing.. masa dulu main tenis dpn umah dia akan menjerit² time nak amik bola tenis kalo kat area tanah & rumput.. reason? kan posibility cacing ada kat area tu adalah 1 (100%).. haha
12. Who is number two?
member se-chermai, se-faculty, se-class, se-tutorial, se-roti se-canai..


