Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, July 30, 2009

eumora.. the miracle bar

The Sensational Moor facial bar, infused with HmA Factor (Hydration MicroAlgae), formulated and 100% imported from Europe. Suitable for everyday use and all skin types, EumorA simply cleans, actively tones and moisturizes skin for a brighter, refreshed result. Just add clean water to create a thick lather, apply gently onto skin, leave for 2 minutes or more, rinse off with water.
  • mengecilkan pori-pori
  • mengawal blackheads dan whiteheads
  • mengawal keseimbangan pH pada kulit
  • mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif
  • mengurangkan kesan parut pada kulit
  • mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat
  • mampu mengurangkan garis² halus/kedut pada wajah
  • membantu mengawal masalah² penyakit kulit, eczema, psoriasis, stretchmarks, kesan selulit dan sebagainya
  • kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri²
  • meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal, sihat dan berseri
  • sangat sesuai dan selamat digunakan pada bayi dan kanak-kanak
  • mengurangkan noda² hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line
  • bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit muka
  • mematikan jerawat muka dan badan
  • kurangkan kedut muka, facelift up, eyebag, dark circles, jeragat, pigmentation
  • menegangkan muka dan menaikkan seri kulit muka
1 box (100g) RM360 (4 minibars)
Minibar (25g) RM95 (5-6 weeks)

kindly email me at macitaa@gmail.com to order

Thursday, July 16, 2009

hanna's 2nd birthday

happy buffday sayang.. masih teringat masa masuk OT selepas doc zana berdecap "iskh, ni mmg jenis tak bg tanda..." selepas dia check aku dah bukak 8cm (sbb masa husna dah bukak 7cm).. hahaha... nak salahkan sapa? proses melahirkan hanna ni lama sket berbanding k.long dia dan berat dia pon bleh tahan 3.2kg.. lama bukan masa nak meneran, lama menunggu nak dptkan katil.. haha.. kesian kat k.nenie, enon, mala, wan yg menunggu lama kat bwh naluri tu sampai korang balik aje tanpa sempat berjumpa diriku ini.. apa² pon ibu doakan semoga hanna dipanjangkan umur, menjadi anak yg solehah, bijak, pandai.. dan yg penting jadi DOKTOR HANNA ALANI yer.. amen!!

macam biasa, pembekal cupcakes (ala² family baker) la > http://yoursugarbites.blogspot.com

Monday, July 13, 2009

Friday, July 3, 2009

lelaki idaman malaya..... ku

sejak aku kawen.. sejak dia frust ngan aku.. kami mmg dah putus hubungan.. kami terus tak contact each other.. kalo terserempak pon.. aku nampak dia dari kejauhan je tp perasaan tu masih ada.. en own pon tau.. tp bukan salahku.. sbb perasaan suka tu dah timbul sebelum aku berjumpa, bercinta, berkahwin ngan en own lagi.. w/pon skang ni en own dah jadi no 1.. tp entahlah, perasaan tu kengkadang tiba gak.. huhuhuhu... en own sure akan kata "gatal eh??"

ni aku kongsi ngan korang gambar old flame aku tu.. x gak kata old tp aku tak tau nak kategorikan dia sbgai apa.. kekasih gelap dah ada iaitu kengge.. so, apa yer??

ku persembahkan satu cita ku..
setulus hati hanyalah untukmu
dan ku lakukan semampu aku tuk menyayangimu
hingga kau merasa jadi pujaan ku
meski bercinta kadang tak indah
tapi tuk buktikan kau yg terindah
dan kupastikan..i'm the lucky one
nikmati cinta lebih dari segalanya

jiwaku ini yg tak tersentuh
kini terasa sejak bersamamu
berikan hangat hinggaku x mampu berjauh drmu
kerna kau yg bisa buatku bahagia

meski bercinta kadang tak indah
tp tuk buktikan kau yg terindah
dan ku pastikan i'm the lucky one
nikmati cinta lebih dari segalanya

caramu membuatku x berdaya
hatiku pun ribut terjaga
kau ubah hidupku ini jadi sempurna

meski bercinta kadang tak indah
tp tuk buktikan kau yg terindah
dan ku pastikan i'm the lucky one
nikmati cinta lebih dari segalanya

p/s: lagu i'm the lucky one dari abg nuar.. lagu ni dia penah bgtau aku yg dia buat khas utk aku.. tp aku kata kat dia.. aku terima lagu ni tp aku bg kat en own.. terus abg nuar letak phone.. :D tolonglahhhhhhhhh layan aku sekali sekala... hahahahaha =))