13 Mar 09, 02:51 izz@ofis: cepat kayuh laju2 lieen |
13 Mar 09, 02:50 izz@ofis: laju dan laju |
13 Mar 09, 02:50 lieen: cepattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt kasik turun |
13 Mar 09, 02:50 izz@ofis: dia dah lupa kot hahahah |
13 Mar 09, 02:50 lieen: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
13 Mar 09, 02:50 lieen: kekekekkekekekkeke |
13 Mar 09, 02:50 izz@ofis: kalau adalah..eee bestttt |
13 Mar 09, 02:50 lieen: oittttttttttttttt apa cite kat siniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
13 Mar 09, 02:50 lieen: ada insyallah aku carik nanti |
13 Mar 09, 02:50 izz@ofis: ko post sekali dgn brg2 aku kat nek ok... |
13 Mar 09, 02:50 lieen: hahhaha masa aku nak beli haritu kata budak tu gambo tak lawo lagiiiiiiiii |
13 Mar 09, 02:50 izz@ofis: kasik aku pinjam |
13 Mar 09, 02:49 izz@ofis: ko ada ke? |
13 Mar 09, 02:49 lieen: nanti aku carik kat umah ada lagi takbaca dari bawah ke atas yer.. pd sesapa yg blur.. meh aku cite dari mula.. dulu.. aku ada sorang kawan, nama dia izz (bukan nama sebenar) yg telah mengeluarkan satu ayat yg kalo aku dengar cam geli ketiak, geli gelaman tekak ahh.. ayat yg menyatakan yg dia mengangkat bendera putih dari membeli apa² online utk kesekian kalinya tp Allah maha adil.. aku telah diperlihatkan olehNya ttg chat lines 2 org budak ni dan secara terangnya (seperti aku highlightkan dengan tulisan hitam bold) yang urus niaga itu masih berlaku.. so izz.. i raise my case.. aku mengotakan janji ku untuk wat n3 khas tuk ko.. takyah la ko nak suruh dak leen dayung lelaju.. tak kemana pon.. ko kena ingat yg aku ni celik IT okayyyyy. dan aku bukan melayu yg mudah lupa. hahahahaha.. gotcha!!! |
Showing posts with label buddies. Show all posts
Showing posts with label buddies. Show all posts
Friday, March 13, 2009
lagenda izz - jatuhnya bendera putih selepasnya terhapusnya sumpah janji palsu..
Tuesday, March 3, 2009
meeting with nek - part I
Monday, March 2, 2009
Tuesday, February 17, 2009
last week nye cite
Wednesday, February 4, 2009
outing wit besties

lama gile tak jumpa my beloved sister a.k.a neighbie.. ermm.. and bila dak enon ajak kuar lunch.. dgn pantas aku kata ON! tunggu apa lagi.. ke garisan, sedia, mula.. and i tot kak nen yg drive.. dia suruh mak buyung drive.. tp xpe kan kak.. only 12 wks baru.. hehehe.. and we went to this really nice kedai @ lebuh ampang.. mkn apa? mkn ayam kamfung.. k/org bantai 2 bhgn ayam.. wadiah je memalu amik 1.. ke aku tak nampak ko amik lg satu beb? pas campak wadiah kat opis.. k/org lepak kat klcc plaks.. kak nen cari buku kat kino.. pastu gi minum² kat sec recipe.. makan
p/s: nape dlm cite ni campak wadiah sorang ke opis semula? nape aku x naik opis balik? u olls jwb.. jwb..!!! haha.. aku pon x tau..
Subscribe to:
Posts (Atom)