Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 2nd Birthday Ticker
Showing posts with label buddies. Show all posts
Showing posts with label buddies. Show all posts

Friday, March 13, 2009

lagenda izz - jatuhnya bendera putih selepasnya terhapusnya sumpah janji palsu..

13 Mar 09, 02:51
izz@ofis: cepat kayuh laju2 lieen
13 Mar 09, 02:50
izz@ofis: laju dan laju
13 Mar 09, 02:50
lieen: cepattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt kasik turun
13 Mar 09, 02:50
izz@ofis: dia dah lupa kot hahahah
13 Mar 09, 02:50
lieen: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
13 Mar 09, 02:50
lieen: kekekekkekekekkeke
13 Mar 09, 02:50
izz@ofis: kalau adalah..eee bestttt
13 Mar 09, 02:50
lieen: oittttttttttttttt apa cite kat siniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
13 Mar 09, 02:50
lieen: ada insyallah aku carik nanti
13 Mar 09, 02:50
izz@ofis: ko post sekali dgn brg2 aku kat nek ok...
13 Mar 09, 02:50
lieen: hahhaha masa aku nak beli haritu kata budak tu gambo tak lawo lagiiiiiiiii
13 Mar 09, 02:50
izz@ofis: kasik aku pinjam
13 Mar 09, 02:49
izz@ofis: ko ada ke?
13 Mar 09, 02:49
lieen: nanti aku carik kat umah ada lagi tak

baca dari bawah ke atas yer.. pd sesapa yg blur.. meh aku cite dari mula.. dulu.. aku ada sorang kawan, nama dia izz (bukan nama sebenar) yg telah mengeluarkan satu ayat yg kalo aku dengar cam geli ketiak, geli gelaman tekak ahh.. ayat yg menyatakan yg dia mengangkat bendera putih dari membeli apa² online utk kesekian kalinya tp Allah maha adil.. aku telah diperlihatkan olehNya ttg chat lines 2 org budak ni dan secara terangnya (seperti aku highlightkan dengan tulisan hitam bold) yang urus niaga itu masih berlaku..

so izz.. i raise my case.. aku mengotakan janji ku untuk wat n3 khas tuk ko.. takyah la ko nak suruh dak leen dayung lelaju.. tak kemana pon.. ko kena ingat yg aku ni celik IT okayyyyy. dan aku bukan melayu yg mudah lupa. hahahahaha.. gotcha!!!

Tuesday, March 3, 2009

meeting with nek - part I

guru beso tgh check ejaan kat menu btol ke idak.. ataupon muka series sbb perut dah berkeroncong.. kat arizona takde nandos ni.. tu yg bila aku kata kita jumpa kat nandos.. nek kata "nandos tu apa?" huhuhu..

iffa ngan adeq tgh discuss apa nak mkn.. kalo order lenlain bleh main tuko² side dishes kang.. ayam takyah tuko².. sama aje..

adam termenung jauh.. ntah apa yg dipikirkan nye.. pdhal waiter dah tunggu tu.. budak kecik ni nak mkn taknak ni.. padahal dia tumpang nasi mama dia je.. (btol ke deq adam panggil ko mama.. akak belasah aje ni)

pergh.. muka kaco teh pon series ko.. hihi.. nampak aje series.. tp u rock nek!! tak kenal maka x cinte.. tu liza tgh sembang sensorang.. belasah la beb.. janji ko bahagia..

ni gambo klasik kengge ngan nek.. aku suka gambo ni! (credit to wadiah yg berhempas berpulas mengambil gambo.. thx beb!)

ni pelanggan nek paling jr. aka cucu nek.. ni kalo shopping kat kedai nek konpem main tunjuk je ni.. nek tokei kedai.. apa ada hal kan

dari kiri: adeq, iffa, adam, eza, kengge dan nekrock

ni mak buyung excited nengok apa ni aku x pasti sbb aku lmbt tiba daaa..

ni gambo menda ni? huhuhu.. :p

Monday, March 2, 2009

Tuesday, February 17, 2009

last week nye cite

ogy dtg umah ngan hani + nani (adik ogy yg sungguh tinggi.. ala² model gitu).. reason ogy dtg.. nak amik barang dia yg dah terperap dkt sedekad lamanya.. so i sebagai tuan rumah yg baik gitu.. buatkan la tetamu bihun goreng aje (mak slalu pesan kena memuliakan tetamu).. tu je sempat gee.. al-maklumlah kan.. nak gi kedai pepagi sabtu.. amatlah berat skalik.. haha.. mcm biasa dak kenit hanna akan sibok kat meja mkn.. ngan mulutnya yg x benti² bercakap yg kengkadang aku sendiri x paham.. hihi.. pastu nak pancing husna yg asyik melekat kat ayah dia (apsal ntah dia jd pemalu ngan org).. aku pancing ngan camera.. minah ni kan pantang ngan kamera.. terus dtg dan pegang tgn adik dia.. bersiap sedia utk bergambar.. oh kak long, kak long..

Wednesday, February 4, 2009

outing wit besties

lama gile tak jumpa my beloved sister a.k.a neighbie.. ermm.. and bila dak enon ajak kuar lunch.. dgn pantas aku kata ON! tunggu apa lagi.. ke garisan, sedia, mula.. and i tot kak nen yg drive.. dia suruh mak buyung drive.. tp xpe kan kak.. only 12 wks baru.. hehehe.. and we went to this really nice kedai @ lebuh ampang.. mkn apa? mkn ayam kamfung.. k/org bantai 2 bhgn ayam.. wadiah je memalu amik 1.. ke aku tak nampak ko amik lg satu beb? pas campak wadiah kat opis.. k/org lepak kat klcc plaks.. kak nen cari buku kat kino.. pastu gi minum² kat sec recipe.. makan cake.. aduh.. pembetulan CAKESS!!! *abis la dietku*

p/s: nape dlm cite ni campak wadiah sorang ke opis semula? nape aku x naik opis balik? u olls jwb.. jwb..!!! haha.. aku pon x tau..