Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, January 12, 2009

dah selamat bertunang

aku balik melaka last friday dgn jayanya menumpang adik aku ajoy.. hihi.. reason? sbb adik bongsu aku syimah nak bertunang on saturday which kalo aku pilih balik on saturday nescaya akan tidak dimengaku anak oleh mak aku.. :D majlis bertunang kiranya berjalan dgn jayanya dgn hadirnya sedara yang terdekat.. mmg jd majlis reunion family le.. best, tp yg x best sgt camera aku (again..) rosak.. blom dibetulkan dan gambar majlis takde.. :( benci okayy.. TAHNIAH DIK! dan aku x sempat tukar baju, sepanjang majlis masih berbaju busuk dan penuh tanda kunyit.. akak dpt bahagian goreng-menggoreng okayyy...

p/s: hantaran tu cikgu sengal wat for 3 hrs only (short notice kan majlis ni).. kan aku kata.. dia kreatip korang x caya (masuk site ni).. pastu bila aku nak balik ada couple datang nak sewa alas dulang ngan dulang.. 15 dulang.. rejeki, rejeki!

No comments: