- 2x jab utk batuk
- 2x masuk gas (combivent)
- 2x seduk hingus
aku rasa kekanak & baby yg tunggu giliran kat luar ni mmg cuak dgr suara husna yg menangis (dlm erti kata menjerit²) mcm la doc tu nak sunatkan dia.. maybe sakit kot.. hah, cuba aku yg kena.. kita tgk doc tu kena ke idak penendang tanda protes takmo dirawat.. huhu..
last² doc kasik pinjam nebulizer for 3 days. nanti aku masukkan gambo.. ingat nak kena beli le menda ni.. senang ada kat umah.. (siap tepon pn rozie le tanya camne nak guna menatang ni sbb time nurse explain aku x psg telinga.. pikiran ntah kemana²). :p
AeroChamber Plus® is designed to maximize the delivery of metered-dose inhaler medications to patients' lungs. It is the most frequently prescribed holding chamber.ni aero chamber yg doc kasik kat husna & hanna dan hanya perlu puff setiap kali batuk.. huhu.. hanna plg benci benda ni.. akan mengalihkan mukanya setiap kali aku dekatkan mask ni kat dia.. tp paling x puas ati ialah mak aku yg semacam tak setuju je tgk cucu² dia kena pakai inhaler ni.. padahal semacam dapat genetik asma ni dari dia.. huhuhu..
No comments:
Post a Comment